1.1 Onder deze leveringsvoorwaarden wordt verstaan: Opdrachtnemer: de praktijk voor Shiatsutherapie: Sabine Koot Shiatsu.
Opdrachtgever: De Contractuele wederpartij van de zelfstandig ondernemer en die de diensten afneemt van Sabine Koot Shiatsu.
1.2 Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen van Opdrachtnemer, op alle overeenkomsten die Opdrachtnemer sluit en op alle overeenkomsten die hiervan het gevolg kunnen zijn.
1.3 Opdrachtnemer wijst de toepasselijkheid van eventuele algemene voorwaarden van Opdrachtgever van de hand.
1.4 De leveringsvoorwaarden kunnen in de loop van het jaar wijzigen. De opdrachtgever wordt in dit geval de gewijzigde leveringsvoorwaarden toegestuurd met hierin een contract om akkoord te gaan met de nieuwe leveringsvoorwaarden. Gaat de opdrachtgever niet akkoord, dan kan de opdrachtnemer de diensten beëindigen of de diensten op basis van de oude leveringsvoorwaarden blijven aanbieden. Ook dit zal schriftelijk moeten worden vastgelegd.
2.1 U bent zelf verantwoordelijk voor het geven van de juiste informatie tijdens de (therapeutische) shiatsu (stoel) behandeling. Sabine Koot Shiatsu kunt u hiervoor niet aansprakelijk stellen.
2.3 Sabine Koot Shiatsu is niet aansprakelijk voor de gevolgen van het advies dat u gekregen heeft.
2.4 Sabine Koot Shiatsu behoudt zich het recht voor om u te weigeren wanneer u niet aan
de voorwaarden voldoet of zich er niet aan houdt zonder opgave van redenen.
3.1 De Opdrachtnemer behoudt zich het recht om Opdrachtgevers te weigeren.
3.2 Alleen Opdrachtgevers zonder zeer ernstige complicaties worden geholpen door de Opdrachtnemer.
4.1 Indien er tijdens de behandeling een ziekte optreedt die invloed heeft op de behandeling van de Opdrachtgever en er geen verdere behandeling plaats kan vinden bij de Opdrachtnemer, zal de behandeling per direct worden gestaakt door de Opdrachtnemer en worden overgelaten aan een arts en/of fysiotherapeut o.i.d..
4.2 Bij annulering van een afspraak dient de Opdrachtgever tenminste 24 uur van tevoren af te bellen of te mailen. Bij annuleringen binnen 24 uur behouden we ons het recht voor de afspraak onverminderd in rekening te brengen.
5.1 De (therapeutische) behandeling dient te worden betaald middels een contante betaling, via een electronisch betaalverzoek of bankoverschrijving (uiterlijk 14 dagen na behandeling) of waardebon.
5.2 Bedrijven dienen binnen 8 dagen na factuurdatum het gehele factuurbedrag te voldoen door het bedrag te storten op rekeningnummer [XXXX] ten name van [XXXX].
6.1 De Opdrachtnemer kan geen garantie geven dat de Opdrachtgever daadwerkelijk van de klachten afkomt tijdens de diensten die gegeven worden door de Opdrachtnemer.
6.2 De Opdrachtnemer garandeert dat zij haar diensten zo goed mogelijk zal verlenen aan de Opdrachtgever indien aan de plichten van de Opdrachtgever wordt voldaan.
7.1 Gegevens over de Opdrachtgever zullen niet zonder toestemming van de Opdrachtgever worden verstrekt aan derden.
7.2 De Opdrachtgever mag geen van de diensten die de Opdrachtnemer geeft, verspreiden op welke wijze dan ook.
8.1 De Opdrachtgever kan klachten schriftelijk indienen bij de Opdrachtnemer.
8.2 De klacht dient zo spoedig mogelijk te geschieden, doch uiterlijk binnen 48 uur na constatering.
9.1 Een Offerte die wordt toegestuurd is een vrijblijvend aanbod.
9.2 Een Offerte die wordt verleend verloopt na 30 dagen na verzenddatum.
10.1 De Opdrachtnemer behoudt zich het recht om op elk willekeurig moment de tarieven te kunnen wijzigen, maar zal in alle redelijkheid dit tijdig kenbaar maken aan de Opdrachtgever.
10.2 De nieuwe prijzen gaan in op elke vervolgdienst die nog niet betaald is door de Opdrachtgever.
11.1 Actieprijzen zijn alleen tijdens de gemelde actieperiode geldig.
11.2 De kortingen en acties zijn niet met elkaar te combineren.
12.1 De Leveringsvoorwaarden zijn te allen tijde geldig bij welke dienst van de Opdrachtnemer dan ook.
12.2 Alleen schriftelijk overeengekomen in contractvorm tussen de Opdrachtnemer en de wederpartij kan uitzondering zijn van deze voorwaarden.
13.1 Massages op locatie hebben een ander tarief en er wordt een reistoeslag in rekening gebracht.
14.1 De Opdrachtgever dient eerlijk te zijn over alle zaken die van invloed kunnen zijn om een juiste behandeling te geven.
14.2 De Opdrachtgever dient zich te houden aan de Leveringsvoorwaarden en de betalingsvoorwaarden.
15.1 De Opdrachtnemer is verplicht zich in te spannen voor de Opdrachtgever.
15.2 De Opdrachtnemer dient zich te houden aan de Algemene voorwaarden.
15.3 De Opdrachtnemer dient uw aantekeningen nauwkeurig te bewaren en niet te verstrekken aan derden mits u hiertoe toestemming verstrekt.